Gå ner i vikt

Hej alla! Känns detta bekant för Er också eller är bara ja som julfrossar ?
Jag hade jätte kul på juldagen och annandag jul, men det tråkiga med jul är veckan efter när man upptäcker att man har gått upp en hel kilo. Så nu börjar utmaningen för mig ja måste gå ner den kilon plus en kilo till för att ja vet att det blir ännu värre på nyårafton och nyårsdagen.
Har någon nån tips?

Jag har börjat med piller som heter Glucosanol & liposinol som (förebyggar och behandlar fetma ) den minskar kolhydrat nedbrytningen  och minskar kolhydrat upptag vilket leder till viktminskning. Liposinol minskar istället fettupptag tabletten binder fettet till sig så att den kommer den naturliga vägen i avföringen : ). Jag får ta de här tabletter i 60 dagar då komemr ja går säkert ner minst 6-7 kg. Jag köpte de på
http://www.24lensshop.com/glucosanol60tabletter-p-412.html?cPath=91_96 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0